Halloween med hest!

Postet av Hadeland Ride og Kjøreklubb den 19. Okt 2019

HRK inviterer til Halloween-labyrint

Hadeland Ride- og Kjøreklubb (HRK) inviterer til Halloween-labyrint i ridehuset på Lunner (Kjørven) den 31.oktober, fra kl. 18-20.

Det blir labyrint med godteri på slutten.

I labyrinten blir det ulike oppgaver å utføre og gjennom løypa skal du ha med deg en kjepphest, eller en egen hest. Hvis du ikke har hest eller kjepphest for hånden, blir det også mulighetene for å låne når du kommer. Vi tror også at en kost kan bli kjepphest for anledningen!

Siden det er Halloween kan man kle seg ut i kostyme. Ta gjerne med deg en venn!

For å kunne planlegge vil vi gjerne vite ca. hvor mange som kommer, så fint om du vil skrive i kommentarfeltet på Facebook, eller sende en e-post til styret på styret@hadelandrideklubb.nohvis du vil komme (og om du har med kjepphest eller firbent)!

Arrangementet er et initiativ fra ungdomsrepresentantene i styret og er gratis.