Stewardkurs

Postet av Hadeland Ride Og Kjøreklubb - Ridning den 14. Jan 2016

Har du lyst til å bli Steward? Er du også over 18 og med engasjement og interesse? HRK trenger flere stewarder. Klubben betaler kursavgift mot at man stiller opp på noen av klubbens stevner.

For å bli en god Steward kreves det en kort utdanning, men mest praksis. Du har nå muligheten til å bli med på et spennende kurs hvor du vil få en god innføring i hva en Steward’s oppgaver innebærer på et stevne og du vil få mulighet til å prøve ut oppgavene. Dette gjelder alle grener innen hestesport.

Kurset går under Askim sitt L-stevne i sprang.

Dato: fredag 24-26. juni 2016

Teori fredag 12. juni klokken 18.30 – ca 22.00. Deretter praksis lørdag og søndag, fremmøte kl: 09.00 begge dager med praksis gjennom stevnedagene og litt teori etter stevneslutt og avsluttende prøve søndag.

Kurslærer: Baard Anders Lindvaag

Hele invitasjonen finner du her

Ta kontakt med styret på mail: styret@hadelandrideklubb.no

øryk