Siste frist for betaling av årets medlemskontingent!

Postet av Hadeland Ride og Kjøreklubb den 20. Feb 2017

Har du husket å betale medlemskontingenten? Nå er andre og siste purring på medlemskontingent sendt ut, med frist for innbetaling 6. mars. Etter denne datoen blir alle ubetalte medlemsskap utmeldt av klubben.

Vi minnner om at medlemskontingent skal være betalt for å kunne løse lisens og starte stevner sesongen 2017. Start uten betalt medlemskontingent er ikke tillatt, i følge NRyF konkurransereglement.

Hvis du ikke har mottatt epost med faktura, kan dette tyde på at du ikke har riktig epostadresse registrert i Minidrett. Ta i såfall kontakt med medlem@hadelandrideklubb.no

For medlemmer som ikke ønsker å fortsette sitt medlemskap i 2017, må dette meldes inn til medlem@hadelandrideklubb.no. Det skal også meldes overgang til ny klubb gjennom NRyF.

Spørsmål kan stilles til medlem@hadelandrideklubb.no