Arbeidsliste og startliste sprang Lunner 18. mars

Postet av Hadeland Ride og Kjøreklubb den 17. Mar 2017

Velkommen til stevne på Lunner ridesenter lørdag 18 mars!

Det blir hele 46 starter i morgen, så dette blir et stort klubbstevne. Vær ute i god tid, første start går presis kl 1000. Rytterne kan gå banen fra kl 0930 til 0945, og banen er åpen for oppvarming for pulje 1 fra kl 0945. Husk å skritte hesten først.

Sekretariatet er åpent fra kl 0900. Husk at pass og medlemskort/kvittering for betalt kontingent i HRK skal forevises i sekretariatet. Hesten/ponnien må ha gyldig vaksinasjon.

Siden klassene går som Clear Round-bedømming, er startkontingenten kr 80,- i alle klasser. Fint om du tar med eksakt beløp (eller iallefall så nært beløp som mulig)

Vis hensyn ved parkering og generelt på stevneplassen, og husk at både hester/ponnier og ryttere kan være urutinerte. Et klubbstevne er en læringsarena, og stevnedagen skal være en god opplevelse for alle.

Hunder må holdes i bånd.

Telefon til sekretariatet lørdag er: 93660142. Gi beskjed hvis du blir syk eller forhindret fra å komme.

Hvis det er noe du lurer på i morgen - spør i sekretariatet.

Da ønsker vi alle sammen en strålende dag, og et trivelig stevne!

Arbeidsliste sprang LUnner 18 mars.pdf

STARTLISTESPRANG18032017-2.pdf