Startlister dressur Hvinden 19.mars

Postet av Hadeland Ride og Kjøreklubb den 18. Mar 2017

Velkommen til klubbstevne dressur på Hvinden Hestesenter 19 mars!

Det blir tilsammen 27 starter i morgen: 2 i LD, 15 i LC: 1, 8 i LB:4 og 2 i LA: 0.

Vær ute i god tid, første start går presis kl 1000. Banen er åpen for oppvarming for rytterne i LD fra kl 0940. Det blir puljevis oppvarming, se tider på startlisten. Det er også mulig å ri på liten volte ca 20x20 m mens man venter på å få starte. Vis hensyn til hverandre, og hold god avstand mellom hestene. Husk at både hester og ryttere kan være urutinerte. Hester som sparker må merkes med rød sløyfe i halen.

Sekretariatet er åpent fra kl 0900. Husk at pass og medlemskort/kvittering for betalt kontingent i HRK skal forevises i sekretariatet. Hesten/ponnien må ha gyldig vaksinasjon.

Startkontingent er 80,- i LD og kr 100,- i de andre klassene. Fint om du tar med eksakt beløp (eller iallefall så nært beløp som mulig).

Vis hensyn ved parkering og generelt på stevneplassen. Hunder må holdes i bånd. Et klubbstevne er en læringsarena, og stevnedagen skal være en god opplevelse for alle.

Telefon til sekretariatet er: 95072558 Gi beskjed hvis du blir syk eller forhindret fra å komme.

Hvis det er noe du lurer på i morgen - spør i sekretariatet.

Enkelt kiosksalg.

Startliste dressur 19. mars 2017.pdf

Arbeidsliste dressur Hvinden 19. mars.pdf

Vi ønsker alle sammen en strålende dag, og et trivelig stevne!

Vennlig hilsen styret i HRK