Info fra NRYF

Postet av Hadeland Ride og Kjøreklubb den 30. Des 2012

Endringer i priser gjelder heste- og rytterlisens 2013.

Endring i priser - heste- og rytterlisens 2013

(12.12.12) Det blir noen prisendringer i NRYFs tjenester og lisenser for 2013. NB! I Hestesports julenummer har det dessverre sneket seg inn feil priser, det er prisene under som er de gjeldende.

• Prisen for å registrere eierskifte økes til kr 350.
  • Når det gjelder tolldeklarering vil NRYF fra 2013 ta et gebyr for denne tjenesten. Gebyret vil være på kr 220 pr hest, ved bytte av hest kommer kr 150 i tillegg pr byttet hest.
  • Endringene i forhold til rytterlisens innebærer at de som tidligere har måttet løse elitelisens nå kan ri på hovedlisens. Prisen på hovedlisensen økes med kr 200. Prisen på topplisensen økes med kr 200. Utover disse endringene er rytterlisenssystemet det samme som tidligere.

Satser for rytterlisens 2013
Lisenstype Gyldighet Uten
 forsikring
 Med
 forsikring
GrunnlisensT.o.m. klasse LB på D-, L- og E-stevner kr.  400,- kr.  680,-
HovedlisensF.o.m. klasse LA på D-, L- og E-stevner kr.  800,- kr.  1080,-
TopplisensFEI-stevner (internasjonale stevner) - kr. 1800,-
Teamlisens Voltige / Mounted GamesKun for team-medlemmer i voltige og MG kr.  150,- kr.  430,-
Hovedlisens for teknisk
personell grad II +
Kun hvis man aktivt deltar i
konkurranser
 kr.  500,- kr.  780,-

Husk at innbetalingsblankett for rytterlisens KUN blir sendt ut elektronisk på e-post. Alle ryttere må derfor sørge for å ha oppdatert sin e-post adresse, dette kan gjøres i din profil på www.minidrett.no.