Info fra Kretsen

Postet av Hadeland Ride og Kjøreklubb den 26. Nov 2012

Les vedlagt informasjon fra kretsen angående Bestemannsprisen 2012 og Transportstøtte til ryttere som har deltatt på L/E stevner i løpet av 2012.

Bestemannsprisen 2012

Bestemannsprisen deles ut av Kretsen hvert år til en person som har oppnådd noe eller bidratt med noe "ekstra" i året som gikk. Dette kan både være sportslige prestasjoner eller andre ting som har utmerket seg.  Klubbene melder inn kandidater til Kretsen innen 15. desember, så HRK trenger tips til kandidater fra dere medlemmene. Send kandidat og begrunnelse på mail til hadeland.rideklubb@hotmail.no innen 14. desember.

Transportstøtte 2012

De som har deltatt på Lands- eller Elitestevner i 2012 kan søke om transportstøtte fra kretsen. Send inn info om dato og sted, og vedlagt utskrift av resultater. Husk også å skrive på kontonummer som støtten skal utbetales til.

Søknad om transportstøtte sendes til byrl@online.no innen 15. desember