Unghesttreninger med Jonas Elvebakk på Frya

Postet av Hadeland Ride og Kjøreklubb den 29. Okt 2012

Midt-Gudbrandsdal Ride- og kjøreklubb inviterer til unghesttreninger med Jonas Elvebakk på Frya

Jonas Elvebakk rir og konkurrerer i dressur på Grand Prix nivå og han driver en egen trening og salgsstall i Østfold. Les mere på www.triumph-dressage.no

Første treningsdag lørdag 1. desember. Påmeldingsfrist 23. november.

Siden MGRK garanterer for at treneren får en minimums betaling blir det trening en gang i måneden, selv om det er få påmeldte. Her er fokuset kontinuitet i treningene.

Og selv om fokuset er på unghester (opp til 7 år) er alle velkomne til å delta uansett alder på hest, så lenge det er plass. Hvis det er flere som ønsker å delta enn det er plass til, blir prioriteringen slik:

1. Unghester fra MGRK,

2. Voksne hester fra MGRK,

3. Unghester utenom MGRK,

4. Voksne hester utenom MGRK.

Priser:

Medlemmer i MGRK: 500,- for enkelt time, 2100,- for 5 timer.

Ikke medlemmer: 600,- for enkelt time, 2600,- for 5 timer.

(pssst! Medlemskap i MGRK 400,- for senior)

I tillegg kommer det 50,- pr. time i halleie for de som ikke har hallkort.

Timene er på 30 minutter og du rir alene.

Påmelding gjøres ved forehåndsbetaling og er bindende -det betyr at hvis du blir forhindret i å bruke plassen din får du ikke pengene tilbake (men du kan selge plassen din til noen andre). Hvis det ikke blir plass til deg blir pengene selvfølgelig tilbakebetalt!

Ønsker du å betale for fem treninger om gangen gjelder det for fem påfølgende måneder.

Første treningsdag blir som nevnt lørdag 1. desember 2012. Påmeldingsfrist er fredag 23. november. Hvilke datoer det blir i 2013 kommer så snart de er avtalt. Betal riktig beløp til MGRKs konto: 1604.14.38324 og send en mail til: annelene20@hotmail.com med opplysning om ditt navn og telefonnummer og hestens alder. Har du spørsmål? Send dem til samme mailadresse eller ring Anne-Lene Markussen: 977 45 321.

Vi ønsker velkommen til kontinuerlige treninger !