Online Påmelding fra og med D-stevner

Postet av Hadeland Ride og Kjøreklubb den 23. Feb 2012

23.02.12)  NRYFs Forbundsstyre har vedtatt å gjøre Online Påmelding obligatorisk brukt fra og med D-stevner.
Online Påmelding letter kontrollen i forhold til kvalifikasjoner og lisenser, og representerer fordeler både for utøverne, stevnearrangører og NRYF. I den forbindelse legger vi ned stevne 20eren og oppretter isteden et startgebyr på kr 25,-. Gebyret trekkes pr start og deles mellom kretsene og NRYF. Gebyret skal dekke administrasjonskostnader knyttet opp til stevneavvikling samt videreutvikling av gode elektroniske systemer.

Det viktige prinsippet om at aktivitet på klubbnivå skal være gratis videreføres og verken startgebyr eller Online Påmelding innføres derfor før nivået D-stevne. Vi vil også at bruken av Online Påmelding skal være gratis for klubbene våre. Det innebærer at gebyret klubbene i dag betaler pr start ved bruken av Online Påmelding faller bort. I tillegg har vi tro på at klubbenes sekretariatsfunksjon under stevner vil bli rimeligere å drifte med Online Påmelding. Den nye ordningen innføres i alle stevneinnvitasjoner som godkjennes etter 1. mars.

Du finner mer informasjon under http://www.rytter.no/OmNRYF/MeststiltespørsmålHovedside/MeststiltespørsmålDiverseAndrespørsmål.aspx