Idrettsregistreringen 2011

Postet av Hadeland Ride og Kjøreklubb den 5. Jan 2011

24. januar - fortsatt er det flere som ikke har svart på idrettsregistreringen. Det tar deg kun 2-3 minutter å svare!!!

I mailen ber vi om diverse opplysninger som klubben må rapportere inn til NIF/NRYF. Vi ber om dere overholder svarfristen som er utsatt til 28. januar.

Har du ikke mottatt mail om idrettsregistreringen? Ta kontakt med Yvonne: strom@elektron.no :-)

På forhånd takk for hjelpen :-)

Idrettsregistreringen er et tiltak fra NIF som alle klubber må gjennomføre årlig. Her registreres medlemstall og aktive medlemmer.

De opplysningene klubbene registrerer er helt nødvendige for idretten av flere grunner. Som landets største frivillige organisasjon trenger NIF å ha informasjon om hvor mange medlemskap det er, hvor mange aktive organisasjonene har og hvem som er nøkkelpersoner og kontakter både i idrettslagene og i gruppene. Opplysningene om medlemskap og aktive medlemmer er også viktige fakta overfor både bevilgende myndigheter og samfunnet for øvrig. Registreringen blir også brukt som grunnlag for tildeling til NRYF sentralt, samt for tildeling av lokale aktivitetsmidler (LAM) til klubbene.