ÅRSMØTE

Postet av Hadeland Ride og Kjøreklubb den 28. Des 2010

Husk:

Årsmøte i HRK, lørdag 29. januar kl. 17 i klubbhuset på Landbanen.

Trykk for: Årsberetningen for 2010

NB. Medlemskontingenten være betalt for at du skal ha stemmerett i dag! Betalte du i går 28. jan eller i dag, print ut kvittering og ta med ;-)

Styret i Hadeland ride- og kjøreklubb ønsker alle klubbens medlemmer velkomne til årsmøte i klubbhuset på Landbanen lørdag 29. januar. Etter at alle saker er ferdigbehandlet vil det bli sosialt samvær med enkel servering.

På grunn av sykdom mangler foreløpig årsmelding og økonomipapirer, disse vil sendes ut senest en uke før årsmøtet.

Vi minner om at saker dere ønsker årsmøtet skal behandle skal sendes til ronnaug@skorem.com seinest 22. januar. Vi tar gjerne mot forslag til nye styremedlemmer da noen av de sittende trår ut av styret.

Velkommen!

Hilsen Rønnaug Skorem
Leder

Saker til årsmøtet sendes pr. e-mail eller pr. post til: Rønnaug P. Skorem miromurr@gmail.com,