Til alle medlemmer i Hadeland Ride- og Kjøreklubb!

Postet av Hadeland Ride og Kjøreklubb den 1. Mai 2010

Selv om det fremdeles ligger snøflekker på plena mi her på Grua er det ingen tvil om at sommeren nærmer seg. Og med sommeren kommer utendørsstevnene. Vi HRK har planlagt tre stevnehelger på Landbanen:

Landsstevne i distanse 22. mai

D- stevne i sprang og dressur 26.-27. juni

D-stevne i sprang og dressur 7.-8. august

For at disse stevnene skal bli virkelighet – vellykka virkelighet! – er vi avhengige av frivillige som tar i et tak på dugnadene før sesongstart, og av funksjonærer til å steke vafler, prate med kjentfolk, organisere parkering, ta tida, løfte bommer, flytte dressurrail, åpne grinder, sitte i sekretariatet, drikke brus, regne sammen poeng, skrive for dressurdommerne, levere protokoller, kose seg i sola … rett og slett dra lasset sammen!

Jeg håper at alle medlemmene i HRKtar en titt i kalenderen og ser hvilke stevner de kan hjelpe til på. Nå er det aller først landsstevnet i distanse som står for døra, der ønsker jeg særlig sprang- og dressurrytterne våre velkomne som funksjonærer. Send en e-post til ronnaug@skorem.com eller ring/send en SMS til 98033138 dersom du har anledning til å hjelpe til noen timer den 22. mai.

God vår!

Hilsen Rønnaug,