Nytt år nye muligheter :-)

Postet av Hadeland Ride og Kjøreklubb den 2. Jan 2010

Årets stevnesesong er i gang. Vi håper mange av dere i HRK blir å finne på konkurransebanen el. lignende i år. Være seg klubbstevner eller høyere. Dere er alle like viktige for klubben uansett nivå og ambisjoner! Minner om medlemsskap, rytterlisen og hestelisens  (les videre).

Vi ønsker stevnerapporter tilsendt på mail slik at vi kan legge ut på vår nettside. Gjerne også med bilde av ekvipasjen :-)- strom@elektron.no

Medlemsskap: Du må være medlem i HRK hvis du skal representere oss på stevner utenfor klubben eller for å delta på våre (utv.) klubbstevner.

Har du ikke mottatt giro eller ønsker å bli medlem? Ta da kontakt med:

Kathrine V. Minge - katming@hotmail.com elmob. 412 99 600.

Evt. Yvonne - strom@elektron.no el. mob. 911 77 022 (svarer ikke på tlf når hun er på jobb)

Husk å bestille kvitteringsoblat som settes på medlemskortet!

Ta også kontakt med Kathrine el. Yvonne hvis du ikke har mottatt Hestesport!

Rytterlisens: trenger du fra og med D-stevner (distriktsstevner). Du må ha grønt kort for å løse lisens. Løste du lisens for 2009 får du denne tilsendt automatisk for 2010.

Rytterlisensen må være betalt før du deltar på stevner!

Trenger du lisens for 2010? Ta  da kontakt med Yvonne B. Strøm - strom@elektron.no el. 911 77 022 (svarer ikke på tlf når hun er på jobb)

Hestelisens: dette er en lisens som er nytt av året. Alle hester må være førstegangsregistret før sin første start i klasse LB og høyere på D-stevner og oppover. Lisensen koster kr. 300,- pr. hest.

Les mer her (hentet fra www.rytter.no)

Lykke til i år alle sammen,

og ta godt vare på din trofaste venn :-)