OHS 09

Postet av Hadeland Ride og Kjøreklubb den 19. Okt 2009

Linn Marie Hoffgaard fra Grua og landslaget i Mounted Games red under Oslo Horse Show. Foto: Mette Lerud Lundberg

Nytt av året var at Oslo Horse Show var flyttet fra Oslo Spectrum, og hadde fått ny arena. Nemlig Telenor Arena på Fornebu hvor Stabækk fotball til vanlig spiller sine hjemmekamper.

Sjefen sjøl, Morten Aasen er storfornøyd etter årets arrangement, og gleder seg allerede til neste år. Da har OHS 20-års jubileum!

Her er noen bilder som Mette Lerud Lundberg tok av det norske landslaget i Mounted Games under kampen mot Storbritania og USA. Norge tok en knepent seier den første dagen, og endte som nr. 2 sammenlagt. Vi på Hadeland er veldig stolte av at Linn Marie Hoffgaard har en plass på laget :-)

Du finner mange reportasje fra årets OHS :-) www.hest.no

Les reportasjen på hest.no fra Mounted Games kampen

Stallgjengen på tur :-) Foran: Elisabeth, Ragnhild, Maria, Tyra Oda og Tiril. I tillegg Mette som tok bildet. Alle hygget seg under OHS, og spesielt spennede var det å se Linn i aksjon. Ellers sier de at det var skikkelig liv fra tribunen :-)