Resultatlister fra D-stevne 14. juni

Postet av Hadeland Ride og Kjøreklubb den 14. Jun 2009

I flott solskinn var det mye bra ridning under vårt D-stevne i dressur på Landbanen. Oda Lundberg og Fabian. Foto. Dag Erik Samuelsson Oppdatert 17. juni :-)

Selvfølgelig skulle vi ønske at flere HRK ryttere deltok på vårt eget stevne, men dette var nok helgen da alt skulle skje. Men, vi gleder oss over de flotte prestasjonen som ble gjort av de av våre medlemmer som red :-)

Ellers må det nevnes at presentasjonen til FH rytteren, Magni Hveem med fjordingen, Leon står det meget stor respekt av! Dere ønskes masse lykke til videre sammen, og ikke minst under NM på Nes 14.-19. juli.

Stor gratulasjon til Synnøve Koller som red til godkjent i LC:1, (klubbklassen) og som dermed har klart det grønne kortet. Vi ønsker deg lykke til den 25. juli, og gratulerer med den store dagen :-)

Alle rytterne ønskes lykke til videre under årets stevnesesong :-)

Resultatlister

Trykk for bilder: webalbum alle foto: Dag Erik Samuelsson