Enlien Hestesenter

Postet av Hadeland Ride og Kjøreklubb den 9. Mai 2009

Her kommer en liten oppdatering fra fam. Lindheim, islandshestrytterne på Enlien hestesenter.

Mjøsmot 2009.
27.-29. mars var det igjen klart for det årlige stevne på Biri travbane arrangert av Islandshestklubben, Slepinir.

Tora og Spegill tok i år som i fjor, med seg tittelen som Mjøsmotmestere (ungdom). De vant både Tølt og ungdomsflokk med god margin.
For Spegill var dette 6. gang, for Tora den 3. (en mestertittel før med Spegill og en med Eljar). Helga og Dagfari prøvde seg i A-flokk. Mye bra, men enda noen småjusteringer for å få full klaff. Jenny debuterte også i A-flokk med Hersir og det ble A-finale med en fin-fin 7. plass!

Resultater: Mjøsmot

Resultater fra Mjøsmôt, se her

19. april: Tora har vært på Rekruttlagssamling i helgen og lært mye!

25. april: Helga deltar i Klubbmesterskapet til islandhestklubben Hekla på Mysen. Resultater klubbmesterskap

Teksten er hentet (med tillatelse) fra nettsiden til Enlien hestesenter