PALME-RITTET!

Postet av Hadeland Ride og Kjøreklubb den 23. Mar 2009

Nytt distanseritt på Mogreina, med clear round klasser blir arrangert lørdag 4. april :-)

Her finner du: Ryttermelding og Løypekart - God tur :-)

Palme-rittet

Hadeland Ride og Kjøreklubb Distriktsstevne distanse

lørdag 4. april 2009

Anmeldelser:

Sendes på NRYF`s blankett til Lene Hammeren, Sætrevegen 62 B, 2054 MOGREINA, eller e-post lene.hammeren@gmail.com mandag 30. mars 2009. Etteranmeldelse godtas mot tilleggsavgift kr. 100,- frem til start.

Ryttermelding legges ut på www.hadelandrideklubb.com.

Oppstalling:

Ingen oppstalling.

Kontaktperson før stevnet:

Lene Hammerentlf 913 15 093 ETTER klokken 16:00 eller e-post lene.hammeren@gmail.com

Baneforhold:

Grusveier, skogsveier og stier. Høydeforskjell maks. 10 m. Løypa forventes å være snødekt, kan være isete.

Løypa vil bli merket med bånd.

Start, veterinærgrinder og mål på Nordsætre i Ullensaker kommune (postnummer 2054 Mogreina)

Overdommer:Rønnaug Skorem

Andre opplysninger:

Krav om vaksine mot hesteinfluensa KRI, §191:

Krav til grunnvaksinering (2 sprøyter med mellom 21 og 92 dager) og årlig revaksinering med maks 365 dager mellom hver revaksinering. Husk å medbringe gyldig hestepass/ID-papirer, vaksinasjonskort og egenerklæring.

Hadeland ride- og kjøreklubb forbeholder seg retten til endringer.

Indianercup

Klassen teller også med i Indianercup som er åpen for alle ryttere til og med det året de fyller 16 år. For hver godkjente klasse får man poeng lik antall kilometer. Ved første start får man t-skjorte med Indianercup trykk. For hver gjennomførte klasse får man rosett og poeng som teller med sammenlagt. Alle som oppnår 100 poeng i løpet av et kalenderår får i tillegg en flott jakke med cupens logo brodert på. Beste rytter sammenlagt for hele året får et biothane distansehodelag med tøyler. Rytter under 10 år må ha ledsager på minst 16 år som også er deltager i klassen.

Klasse inndeling:

1. LD:1 28 km Clear Round, tempo 8 – 15 km/t individuell start Startavgift kr. 150,- Indianercup inngår

2. LC:1 42 km Clear Round, tempo 8 – 15 km/t individuell start Startavgift kr. 200,- Indianercup inngår

Tidsprogram lørdag 4. april 2009

Kl 08:00 Sekretariatet åpner