JUNIORKVELD

Postet av Hadeland Ride og Kjøreklubb den 3. Mar 2009

Oda inviterer til juniorkveld 28. mars. Meld dere på :-) OBS! Klubbkvelden er flyttet til Landbanen!

Velkommen til Juniorkveld!

28.03.09 har jeg planlagt å ha en juniorkveld hvor vi ser en hestefilm og spiser pizza. I denne anledningen håper jeg at så mange som mulig kan komme, for jo flere vi er jo morsommere blir det!

Kvelden starter klokken 18.00 og regner med å være slutt22.00.

Sted :Landbanen

Kom med forslag til hva slags film dere vil se og hvis noen har en fin film hjemme som de har lyst til å ta med, så gjør det! Si også hva dere vil ha på pizzaen og om dere er alergiske mot noe.

Under kvelden er det også fint om dere kan komme med innspill til andre klubbkvelder eller juniorkvelder vi kan ha.

For «påmelding» eller noe du lurer på send en mail innen 26.03.09 til : Odalundberg@hotmail.comeller ring/melding: 95 96 20 27.

Alle er velkomne og kvelden er helt gratis. Bare ta med et stort smil og hvis noen har lyst kan de ta med noe godt å spise på :-)

Oda Lundberg.

(juniorrepresentant i HRK)