Hei og velkommen til Hadeland Ride- og Kjøreklubb.

HRK benytter Norges Idrettsforbunds nettportal minidrett.nif.no for medlemsadministrasjon. Her vil dere finne faktura for årets kontingent. Denne kan betales inne på portalen med idrettens egen betalingsløsning eller med KID i nettbank. Her kan dere medlemmer selv administrere deres medlemskap I HRK og andre klubber.

Medlemskap for 2016 koster:

Juniort.o.m. 18 årkr. 400,-
Seniorf.o.m. 19 årkr. 500,-
Familiekr. 550,- (familiemedlemmer med samme adresse)

Medlemsfordeler

Stevner:
HRK arrangerer stevner på ulike nivåer i sprang, dressur, feltritt og distanse.

Treninger/kurs:

Det avholdes treninger i klubbens og privat regi på Lunner Ridesenter og Hvinden Hestesenter.

Hvinden hestesenter: Anne Kristine (Bassa) Hvinden-Haug, mob. 41 33 91 50.

Lunner Ridesenter: Mona Misund mob:

Rideskole Stall Jonstua: Helene Enger mob 412 22 104

I sommerhalvåret er det også treninger utendørs på Hadeland Landbane i regi av klubben.

Andre aktiviteter:
Klubben arrangerer ulike temakvelder i løpet av året, grønt kort kurs og sosiale arrangement

Teknisk personell:
Klubben dekker kursavgiften ved kurs for teknisk personell mot at du stiller opp som teknisk personell på våre stevner.

Rabatter:
Eiksenteret på Jaren, 10 % rabatt på hestesko i tillegg til gjerdeutstyr (større bestillinger). På rytterkonfeksjon og dekken får du 15 % rabatt.

Felleskjøpet avd. Hadeland gir 12% på hele sortimentet til hest, til alle medlemmer i Hadeland Ride og kjøreklubb! Rabatten gjelder ikke på for og fortilskudd, og ikke i kombinasjon med andre tilbud eller rabatter, og gyldig medlemskort må fremvises ved hvert kjøp!

(Hos Norgesfôr, Jaren (bare fôr) får du 5 % rabatt på kraftfôr til hest fra Norgesfôr sitt sortiment, og 10 % rabatt på utstyr til hest og rytter, samt tilskuddsfôr). Ikke fornyet denne avtalen ennå!

Så husk medlemskortet neste gang du handler, dette må vises for å få rabatt!!! Medlemskortet kan skrives ut fra minidrett!